dinsdag 15 mei 2012

Vorige week ben ik samen met mijn moeder een paar dagen naar Katwijk aan Zee geweest. Mijn moeder had van maandag tot woensdag examens in Leiden, en elke dag heen en weer rijden zou teveel tijd in beslag gaan nemen. Daarom besloten we een weekje er tussenuit te gaan, en een huisje te boeken in Katwijk aan Zee. Helaas kon ma donderdag en vrijdag geen vrij krijgen, dus zijn we woensdagavond weer richting huis gegaan. Ondanks dat ma examens had, hebben we erg genoten van de frisse zeelucht. We zaten op loopafstand van de boulevard, en zijn dan ook verschillende keren lekker uit wezen waaien op het strand.

Helaas zat mijn gezondheid niet echt mee, waardoor we meer in de rolstoel moesten doen, dan we gepland hadden. De antibiotica die ik voorgeschreven had gekregen hielp niet, dus afgelopen maandag heb ik contact opgenomen met het ziekenhuis. Nu heb ik voor een week een stootkuur Prednison gekregen, in de hoop dat ik daarmee uit het ziekenhuis weg kan blijven. Hoewel de prednison vaak voor een flinke boost energie kan zorgen, zitten er ook weer heel wat bijwerkingen aan vast. Hopelijk knap ik van dit kuurtje op, want ik denk dat ik erg dicht bij een opname in de buurt kom.

Groetjes Marianne

1 opmerking:

Alie zei

Ik ga heeeeeeeeeel hard voor je duimen meid. Hup Pred!!!