maandag 4 juni 2012

Opnieuw een kuurtje


Eind vorige week was ik ontzettend moe, en voelde ik me ook niet fit. Het zweet brak me telkens uit, maar koorts had ik niet. Wel hoestte ik ontzettend veel, en stegen mijn suikers. Ik besloot het weekend over nog aan te kijken, en dan eventueel vandaag contact te zoeken. Al snel was het duidelijk dat ik me niet af hoefde te vragen OF, maar wanneer (in of na het weekend) ik contact op moest nemen. Zaterdag op zondag nacht hoestte ik namelijk weer bloed op. Hoewel ik al zo’n voorgevoel had dat er een bloeding aan zat te komen, schrik je toch altijd even. Gelukkig viel de hoeveelheid mee, en aangezien de bloeding stopte besloot ik het aan te kijken, met die opmerking dat als het terug kwam, ik wel de eerste hulp zou bellen.

Maar het kwam niet terug, dus heb ik vanmorgen een mailtje de deur uit gedaan naar het ziekenhuis, met de vraag hoe we dit aan gaan pakken. Bloeding is bij mij 9 van de 10 keer een teken van infectie. Aangezien ik afgelopen tijd al 2 weken antibiotica heb gehad, en ook een stootkuur prednison, verwachtte ik dat ik wel een enkeltje zou mogen nemen naar den Haag, voor een 3 weken durend logeerpartijtje. Gelukkig kreeg ik een bericht terug dat ik voor 10 dagen antibioticadrank krijg, en dat die woensdag bezorgd word. Deze drank heb ik in het verleden, gunstig op gereageerd, waardoor opname toen ook niet nodig was. Ik hoop dat dit nu ook zo mag zijn, en ik nog een tijdje weg kan blijven uit het ziekenhuis. Volgende week heb ik controle in het ziekenhuis. Ik ben dan 6 dagen bezig met de antibiotica als het goed is, dus kan ik dan gelijk overleggen met mijn eigen arts, hoe het gaat, en of ik ervan opknap of niet.

Groetjes Marianne

1 opmerking:

Alie zei

Hoi Marianne, ik ga voor je duimen dat dit a.b-drankje z'n werk gaat doen en dat je snel opknapt.
Welke a.b krijg je??
Zet 'm op meid.

groetjes Alie