dinsdag 3 juli 2012

Over op draadloos


Vandaag kwamen ze van het AVT-team de PAC-naald verwijderen. Na 3 weken infuus thuis, is het als goed is genoeg geweest, en kan ik hopelijk weer een tijdje zonder. Het is heerlijk om geen infuus meer te hebben, geen pomp meer mee te slepen, niet meer extreem alert te zijn op alle draadjes (of die nergens achter blijven hangen), geen jeukende en trekkende pleister meer, niet meer op je draadjes gaan liggen ’s nachts… Gewoon lekker weer normaal.

Afgelopen dagen heb ik wel flink wat (op)gehoest, en ook was ik bij vlagen benauwd. Dit komt waarschijnlijk door slijm wat dan in de weg zit, maar ik niet weg gehoest krijg. Verder heb ik last van hooikoorts, waardoor ik ook niet helemaal fit ben. Gelukkig mag ik nu daar wat voor nemen. Dan voel je jezelf toch een stukje beter.

Ik ben nog wel ontzettend moe, maar probeer elke dag wat op te bouwen. Nu ik geen infuus meer heb kan ik naast lopen en op de wii, ook weer op gaan bouwen met fietsen. Nog een paar weken te gaan tot de vakantie, en dan moet ik wel wat meer energie hebben hé!

Groetjes Marianne

Geen opmerkingen: