dinsdag 28 augustus 2012

Controle in het ziekenhuis

Vandaag moest ik voor controle naar het ziekenhuis. Ik had zoveel klachten die ik altijd heb als ik een fikse infectie heb (en daarbij nog wat extra klachten), dat ik voor de zekerheid een reservetasje in de auto heb gegooid. Nadat mijn arts vorige keer zei dat hij een bed ging regelen (toen ging dit uiteindelijk toch niet door, maar goed!) besefte ik dat ik niets bij me had. Dit voelt toch wel heel rot, en zorg ik er dus maar voor dat als er een kans bestaat dat hij dit gaat zeggen, ik een tasje bij me heb! De afstand is namelijk net wat te groot om mijn moeder nog een keer heen en weer te laten rijden.

Bij binnenkomst kwam ik mijn vriendin tegen die pas een longtransplantatie heeft ondergaan. We hebben gezellig even bijgekletst (op veilige afstand), en zijn daarna weer verder gegaan. Als eerste had ik longfunctie. Deze was gelijk aan laatste keer dat ik blies. Dit was toen ik 1 week bezig was met infuus, dus zelf was ik niet tevreden. Het ligt ver onder wat ik normaal blaas. Omdat ik heel wat klachten heb, rekende ik volledig op een opname.

Mijn arts dacht echter dat een groot gedeelte van mijn klachten door een zouttekort komt. Mijn bloeddruk bleek ook aan de lage kant, en daarom heb ik zouttabletten voorgeschreven gekregen. Als mijn klachten hiermee niet overgaan, is het toch van een infectie, en krijg ik waarschijnlijk een infuuskuur. Na het weekend hebben we hier nog contact over. Nu maar hopen dat het door het zouttekort komt! Beter dat, dan weer 3 weken aan het infuus!

Laatste tijd heb ik een nieuwe verslaving! Het zpagetti haken! Na het een keer geprobeerd te hebben, heb ik de smaak te pakken, en kan ik niet meer stoppen. Ondertussen heb ik al een blauwe tas gehaakt, en ben ik bezig met een rode. De blauwe wil ik nog wel voering en een rits inzetten, dus af is hij nog niet! Het resultaat is echter wel naar mijn zin! Ondertussen heb ik al meer draad besteld, en heb ik ook wat leuke patronen opgezocht. Natuurlijk houd ik het niet bij 1 patroon, maar probeer ik van alles uit;-) Ach, zo blijf ik bezig toch?;-)

Groetjes Marianne

Geen opmerkingen: