donderdag 27 september 2012

Een weekje bezig

Ondertussen ben ik alweer een paar dagen thuis. Vrijdag kwam mijn moeder onverwachts meer dan een uur eerder aan in het ziekenhuis. Haar baas had haar een uur eerder weg laten gaan, maar dit had ze niet tegen mij gezegd. Ik was dus erg verbaasd dat ze al zo vroeg in het ziekenhuis was. Op deze manier konden we veel vroeger naar huis dan wat de planning geweest was. In het begin was het thuis heel erg oppassen dat ik niet teveel wilde doen. Door mijn allergie was ik flink verzwakt, en je rent dan al snel over je grenzen heen. De laatste dagen lijkt de allergie beter onder controle (ik heb ook langer de prednison nu, dus die werkt waarschijnlijk beter). Ik heb minder last van jeuk, en kan steeds een klein beetje meer doen. Nog niets vergeleken met wat ik kon voor mijn infuus, maar de verloren krachten door de allergie moet ik ook weer opnieuw opbouwen natuurlijk! Gisteren werd er bij mijn tante een neefje geboren, en natuurlijk kon ik het niet laten om even snel langs te gaan in het ziekenhuis. Omdat ik nog niet zo stevig op mijn benen sta, ben ik wel met de rolstoel gegaan, maar dit mocht de pret niet drukken. Helaas hadden we de pech dat er een brandmelding was. We waren al in de lift op weg naar boven, toen de lift opeens weer naar beneden ging. Door de brandmelding gingen alle liften buiten dienst, en moesten we wachten tot die weer werkten. Na 20 minuten wachten, konden we dan toch naar boven, om het mooie kindje te bewonderen. Toen we weer thuiskwamen was ik erg moe, maar ik kan terug kijken op een mooi bezoekje in het ziekenhuis. Vandaag maar een lekker rustig dagje inlassen, want gisteravond heeft er best ingehakt.
Groetjes Marianne

Geen opmerkingen: