woensdag 14 november 2012

Stilte op de blog

Het is alweer 2 weken geleden dat ik wat heb laten horen. Er is eigenlijk ook niet zo veel te vertellen op het moment. Na het stoppen van de prednison heb ik een flinke terugslag in energie gekregen. Bijna al mijn energie gaat nu naar het sporten, en de fysiotherapie. Als ik iets leuks wil doen moet het weer (meer dan eerst) ingepland worden, en ik heb veel rustpauzes nodig. Best even slikken, nadat ik met de prednison zoveel kon (de energieboost van de prednison zorgde ervoor dat ik meer kon). Verder hoest ik veel, en blijft het een beetje aanrommelen met mijn knieƫn. Ik heb deze tijdens mijn infuuskuur overbelast met sporten, en nu kom ik maar niet van de pijn af. Vanwege de vermoeidheid probeer ik wat meer rust te nemen, en verder rommelen we wat aan. Het is een vrij kort berichtje, maar er valt gewoon niet zoveel te vertellen. Tot de volgende keer!

Groetjes Marianne

Geen opmerkingen: