maandag 17 december 2012

We kwakkelen voort...

Even een erg kort blogje vandaag. De moeheid overheerst al 2 dagen, en ik ben tot weinig in staat. Opstaan van mijn bed kost me al energie, om over andere dingen nog maar te zwijgen. Vanmorgen heb ik met hulp gedoucht, en daarna 3 uur op bed gelegen, omdat ik te moe was om nog wat anders te doen. Om die reden is ook afgesproken dat ik nog even niet ga trainen op de hometrainer, maar met wat oefeningen mijn spieren op pijl probeer te houden.

Vanmiddag heb ik longfunctie geblazen, en deze was helaas nauwelijks veranderd. Dit, in combinatie met het gevoel dat ik niet opgeknapt ben, verwacht ik niet dat ik morgen al naar huis mag, ook omdat de ene antibiotica dan zou stoppen. Morgen is het groot overleg, en dan horen we wat de plannen zijn voor komende week (weken).

Vandaag is er verder ook bloed geprikt, een bloedgas geprikt, en een kweek afgenomen. Verder niet zo heel veel nieuws, dus houd ik het voor vandaag hierbij.

Groetjes Marianne

1 opmerking:

ad zei

Zit niet mee Marianne. Hopelijk komen ze morgen met een beter plan. Ik duim voor een snelle verbetering.
Groeten Ad