maandag 6 mei 2013

Einde infuuskuur

De laatste dag infuus, is altijd een dag om naar uit te kijken. Hoewel ik deze kuur thuis mocht krijgen, blijft dat gevoel hetzelfde. Ongemerkt heb je toch heel wat kwaaltjes door de kuur, heel wat bijwerkingen die niet altijd fijn zijn. Daarbij het meeslepen van het pompje, het opletten dat je nergens achter blijft hangen, en het verwisselen van de cassette op vaste tijden. Daarbij gewoon het gevoel weer “vrij” te zijn van infuus. Dit keer mocht het opknappen best goed gaan. Hoewel ik nog niet klachtenvrij ben, en ook nog niet alles kan wat ik zou willen (vraag daarbij is, of er iemand is die alles kan wat hij/zij wil), mag ik niet ontevreden zijn over het verloop van deze kuur.
Komende tijd staat vooral in het teken van afbouwen van de prednison, over op mijn normale gewoontes van eten (de antibiotica verandert mijn smaak, dus ik eet en drink nu dingen die ik normaal niet lekker vind.. Daarbij heb ik door de prednison meer eetlust, waardoor ik meer geneigd ben tot snoepen, hoewel je dit natuurlijk probeert te beperken). Verder hoop ik natuurlijk weer verder te kunnen gaan met het opbouwen van mijn conditie. De zomer komt er aan, en nu ik van het infuus af ga, kan ik ook langzaam weer meer de zon in. Niet gelijk de hele tijd natuurlijk, want het duurt even voordat alles je bloed uit is, maar wel meer dan nu..

Nu ik weer van het infuus af ga, zullen er niet zo vaak blogs meer volgen als tijdens mijn kuur, maar zodra er nieuws is horen jullie het!
Groetjes Marianne



1 opmerking:

Alie zei

Geniet lekker van je WIFI-zijn. Doe kalm aan, dan breekt het lijntje niet.
Liefs!!