woensdag 26 juni 2013

Goede vooruitzichten....

Vanmorgen heb ik een fijn gesprek gehad met de zaalarts, en zijn verschillende dingen die nog niet duidelijk waren, duidelijk geworden. Zoals het er nu voor staat, mag ik vrijdag naar huis  met infuus. Voorwaarde is dan natuurlijk wel dat er geen complicaties meer om de hoek komen kijken. Vanmorgen ben ik weer begonnen met vernevelen en mijn pufjes nemen. Tot nu toe gaat dit goed, en ik hoop natuurlijk heel erg dat dit zo gaat blijven.

 
Verder heb ik vanmiddag in mijn “stapuur” even een wandelingetje door de hal beneden gemaakt. En zoals altijd als ik in het ziekenhuis lig, kwam ik er weer achter dat ik behoorlijk wat ingeleverd heb, met die allergie en alle andere toestanden van afgelopen dagen. Met trillende beentjes, was ik blij toen ik een bankje tegenkwam, waar ik kon gaan zitten. En dan was ik nog niet eens bij de nieuwe uitgang gekomen. Maar goed, voor die eerste keer, vond ik het wel weer genoeg, en nog voor mijn stapuur om was, lag ik alweer boven op bed, om bij te komen.

 
Vanavond is mijn moeder er gezellig, en als die naar huis gaat, geef ik alvast een deel van mijn spullen mee, die ik in die korte tijd alweer hier verzamelt heb, maar niet meer nodig lijk te hebben, als ik vrijdag naar huis mag. Dit is namelijk de enige mogelijkheid om nog spullen mee te geven. Morgen hoopt mijn vriendin te komen, en vrijdag wordt ik opgehaald door Erik. De cassettes zijn in de maak bij de apotheek, en de pomp voor thuis is besteld.. Ik zou zeggen: “Laat het maar snel vrijdag worden, ik wil naar huis!”

 
Groetjes Marianne

Geen opmerkingen: