woensdag 20 november 2013

onverwachts opgenomen

Afgelopen 2 weken had ik veel last van mijn maag. Maagpijn, misselijk, geen trek in mijn eten en ook erg dizzy. Ik ging er van uit dat het door het afbouwen en stoppen van de prednison kwam, maar toen ik na ruim 1,5 week na het stoppen nog steeds last had, vond ik het wel wat vreemd. Door al die klachten viel ik ook best wel wat af in korte tijd. Toen ik gisteren voor controle naar het ziekenhuis moest, nam ik dan ook voor de zekerheid een “noodtasje” mee, omdat het risico erin zat dat ik moest blijven. Mede ook omdat ik weer heel wat hoest, en ook daarop me niet safe voelde. Mijn longfunctie bleek wat achteruit, maar wilde mijn arts nog even aankijken. Voor mijn maag wilde hij echter bloed laten prikken, en daarna verder kijken. Ik moest vandaag terug bellen, en dan zou ik de uitslag krijgen. Toen ik vandaag belde, bleken mijn leverwaarden verstoord, en vond mijn arts een opname noodzakelijk om verder onderzoek te doen. (SLIK!). Mijn broer en schoonzus konden me brengen, en dus ben ik nu weer opgenomen in het ziekenhuis, in afwachting van wat de onderzoeken verder nog naar voren brengen. Zojuist kwam de zaalarts langs, en we beginnen morgen dus met een echo. Afhankelijk van wat daar uit komt, volgen er mogelijk meer onderzoeken. Later meer, er is nu gewoon nog heel weinig bekend. Wat de cf-verpleegkundige me wel vertelde is dat ik zowiezo een week hier zal blijven waarschijnlijk.

Groetjes Marianne

2 opmerkingen:

Marjan zei

Balen zeg, beterschap!

Alie zei

Echt balen meid. Heel veel sterkte.

XX