dinsdag 21 oktober 2014

De artsenronde..


Ondertussen ben ik alweer 6 dagen in het ziekenhuis. Afgelopen dagen heb ik alleen maar op bed kunnen hangen met verhoging. Vanaf zondag probeer ik wat meer rechtop te zitten en wat actiever te zijn. Gisteren had ik een longfunctietest. De uitslag hiervan was teleurstellend. Mijn longfunctie was 17% slechter dan de laatste poli controle. Bloeduitslagen laten zien dat de leverwaarden wel wat aan het verbeteren zijn. Het gaat niet hard, maar ze dalen wel.
 
Vanmorgen kwam na het grote overleg, de artsenvisite langs. Ik krijg naast de antibiotica die ik nu al via infuus krijg, nog een antibiotica erbij via tabletvorm. Verder hadden ze niet veel nieuws. Ze vertelden dat ik een flinke longontsteking in mijn linkerlong heb, waardoor een deel van mijn linkerlong niet “meedoet”. Mijn arts verwacht dat ik hier voorlopig nog wel even moet blijven.
 
Vanmorgen ben ik begonnen met fysiotherapie. Dit om te proberen mijn conditie weer wat op te krikken.
 
Omdat veel mensen er naar vragen, en het leuk zou zijn als mijn kamertje wat opgevrolijkt zou worden door kaartjes, hieronder mijn adres:
 
Hagaziekenhuis Locatie Leyweg,
Afdeling 9a, kamer 8
t.n.v. Marianne V.
Leyweg 275
2545CH den Haag
 
Groetjes Marianne

Geen opmerkingen: